Jubileumsfest flyttad

Styrelsen har beslutat flytta jubileumsfesten från den 20 augusti till den 15:e oktober kl. 18. Vi återkommer om lokal lite längre fram. Detta gör vi p.g.a. av att vi inte fick ihop logistiken till den 20:e augusti och att flera medlemmar framfört önskemål om att kräftskivan och jubileumsfesten borde vara två olika evenemang. Nu blir det alltså navigationstävling och kräftskiva den 20:e augusti och så anordnas vår jubileumsfest den 15:e oktober. (Obs, att jubileumsfesten planeras som en fest för vuxna.) Vi hoppas och tror att detta är ett bättre upplägg och att alla blir nöjda. De medlemmar som anmält sig, men som inte kan gå den 15:e oktober får givetvis sin anmälningsavgift tillbaka. Det vi behöver för att administrera detta är ett mejl till kassor@ornsbergsbatklubb.se med namn och ett kontonr med clearingnr dit vi kan skicka pengarna. De medlemmar som betalt anmälningsavgift och vill gå den 15:e oktober behöver inte göra någonting. I mån av plats och avhopp kan vi ta med medlemmar som vill vara med den 15:e oktober men som inte kunde eller ville vara med den 20:e augusti. Anmäl på detta formulär för att ställa er i kö. Vi ser vilka tider svaren kommit in. De som får plats får en avisering via mejl med anmälningsavgiften.

// Styrelsen Örnsbergs Båtklubb